ALL ABOUT CRAFTING!

Friday, April 15, 2011

SWEETm@nis cr@ft: GIVE AWAY CONTEST

Dalam kesibukan menjalani tugas dan rutin harian yang menyesak dada & minda, tetiba terlihat sesuatu yg indah.... GA ni lah, apa lagi.... maka daku pun terus terpesona dgn hadiah2nya.... ngeee.... Brg free sapa tak teringin... comey lak tu... handmade lagi... suke....

Hadiah pertama: PERSONALIZED PILLOW...

mesti lena tidor atas bantal ada nama sendiri... hikss!!!

Hadiah ke2: LONG WALLET tetiba teringat walletku yg sdg keuzuran... huhuhu... :(

Hadiah ke3: PERSONALISED WRISLET POUCH aiskrim!!! i like!!!!

3 hadiah saguhati: BACKBERRY / PHONE CASE mak oiii!!! pink!!! tomeinyer....

Wah! Mmg mengancam semua hadiah yg ditawarkan. Siap blh personalise dgn nama sendiri. Kalau menang best gak nih. Will be the best birthday present for myself.. hihihihi... That's why wa mau cuba nasib. Mana tau dpt bolot semua hadiah ni... ahak! ahak! (in my dreams lol ;P)


Kalau berminat, klik SINI yer...

p.s. tengah berangan...

1 comment:

  1. Menarik hadiahnya tu. Good luck, Kak Rosh! :)

    ReplyDelete